الأحد، 8 فبراير 2009

من أين أبدأ


أنا طالب ثانوى عايز أدون


مش عارف هكتب ايه و لا ليه و لا لمين.. بس حاسس انى نفسى أكتب و خلاص

مع انى مجربتش أكتب قبل كدا ... و عارف انى مش متمكن أوى فى الكتابة.. بس نفسى أطلع اللى جوايا


يارب تقبلونى كصديق فى عالم التدوين......... يارب

هناك 8 تعليقات:

  1. نورتنا بجد ونورت اخواتك

    ويارب نلاقى اجمل كلمات

    ونصيحة من اختك اكتب اللى

    قلبك حاسس بيه زى ما هو بدون

    رتوش ولا تغير عبر عن نفسك واحساسك

    واحلامك وهنلاقى منك ان شاء الله

    اجمل كلمات ومعانى

    اختك

    smilyrose

    روح الحب الصادق

    ردحذف
  2. ايه دا انا اول تعليق

    يارب دايما

    اختك

    smilyrose
    روح الحب الصادق

    ردحذف
  3. مرسى على الرد الجميل ده يا روح الحب الصادق

    ردحذف
  4. اهلا بأخونا الصغير في عالم التدوين
    وزي ما سمايل قالتلك اكتب من قلبك كل الكلام
    وهيوصل للناس لقلوبهم ولله
    ونصيحه ابعد عن المدونين السيئين عشان سمعه البلوج تبقى حلوة دايما
    منور في عالم التدوين

    ردحذف
  5. شكرا يا مرمر انا سعيد ان انا دخلت عالم التدوين

    ردحذف
  6. السلام عليكم
    جميل جدا ما شاء الله أنت أكيد حتلاقي في نفسك موهبة الكتابة لأنكم كلكم عيلة كتيبة
    بص أنت بجد كلامك و طريقتك عجباني قوي في البوست بتاعك
    و حاول تستفيد علي قد متقدر من أختك لأنها فعلا تستاهل أنك تستغلها

    مبرووووووك و منورنا
    تحياتي
    سلمي

    ردحذف
  7. ايه الكلام الجميل ده
    على العموم انا هحاول اكتب الى جويا بس انا فى الدراسة دلوقتى ادعولى ان انا القى وقت

    ردحذف
  8. طب ماتيللا يا عبده ورينا الشغل الجاااااااامد

    و هيقبلوك ماتخافش.. و هيحبوك كمان :)

    مافيش أحلى من المدونين وا لله و لا أحسن من فهمهم للناس

    يللا بقا :)

    ردحذف